Myte 1:
Man må kun poste opslag en gang i timen … ellers straffer Facebook dig og viser ikke dit opslag.
Falsk:
Facebook har ikke en regel for hvor tit du må poste som virksomhed. Det handler om indholdet i dine post og hvordan de bliver modtaget i folks news feed.
Så kan du poste relevant indhold hele tiden, uden at gøre folk trætte af dine indslag – Then go a head.
De færreste kan dog holde dampen op med indhold til opslag hvert tiende minut. Så tænk over indhold (Content).
Myte 2:
Der findes én manual, hvor alle svarende står omkring, hvordan Facebook ønsker at man skal annoncere som virksomhed. Det er kun helt særligt udvalgte af Facebook, som kan få adgang til denne.
Falsk:
Der findes INGEN manual og det gør der ikke fordi Facebook handler om mennesker og deres individuelle adfærd. Så der findes altså ingen tjeklister på hvordan den helt rigtige annonce eller kampagne skal se ud, fordi mennesker er forskellige.
Og dog. Det handler jo om mennesker og deres færden på Facebook. Så det en god ide at teste og analysere dine følgere og din målgruppes reaktioner på dine handlinger… lyder det indviklet? Det er det ikke, men det er et grundigt arbejde, som du skal igennem …
Der er ingen ”one size fits all”
Vi har specialister klar på alle områder og vi glæder os til at være din foretrukne samarbejdspartner inden for kommunikation og online markedsføring.